استادبزرگ کوک سول وان در کره و استاد ارشد کوک سول وان ایران
نوشته شده توسط : kuk sool won

استاد بزرگ این هیوک سو
آرش علوی تبار
مسئول كوك سول وان ایران

 

کوک سول وان یا انجمن هنرهای رزمی سنتی کره ( اولين هنر رزمي دفاع شخصي كره اي در ايران ) یکی از کامل ترین و در عین حال کاربردی ترین هنرهای رزمی است که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان تدریس می شود . این هنر رزمی طیف وسیعی از روش های مبارزه ای آسیای باستان را پوشانده و همزمان به توسعه تکنیکها و نیروی درونی نیز می پردازد .





:: بازدید از این مطلب : 1964
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آشنای قدیمی در تاریخ : 1393/2/9/2 - - گفته است :
آقای ایران همه چیزتون هم که خلاصه شده به شیراز
نمیدونم چرا شیراز رو میخونم یاد شاشیدن میوفتم شاید به خاطر شاشیدن شما تو کوک سول ایران
فهمیدی کی هستم زنگ بزن شمارم رو داری

/weblog/file/img/m.jpg
آشنای قدیمی در تاریخ : 1393/2/9/2 - - گفته است :
آلان خیلی خوشحالی گند زدی به کوک سول ایران استاد بزرگ ایران (باعرض پوزش از تمام اساتید به خاطر استفاده این عنوان برای این آدم بی شعور) درضمن از وقتی کوک سول ایران را صاحب شدی چه غلطی کردی
اگه نشناختین منو من اون وقت گفتم آدم گه گنده تر از دهنش نباید بخوره

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1390/11/18/2 - - گفته است :
سلام.سوالی داشتم:من علاقه دارم که دفاع شخصی را بطور حرفه ای دنبال کنم آیا این باشگاه برای بانوان هم کلاس داره؟اگه ممکنه به ایمیلم جواب بدید خیلی ممنون میشم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: